Jennifer L. Armentrout | #Safkan | #Pure
Bir yanda ihtiyaçlar. Bir yanda kader...
Doğaüstü bir yaratık olmak tam olarak muhteşem bir şey değil; özellikle her gittiğin yere "diğer yarının" da gittiği düşünülürse. Seth, eğitimde, ders dışında ve hatta yatak odasında Alexandria'yla birlikte ve bu hiç de eğlenceli değil. Aralarındaki bağın kabuslardan uzak kalmak gibi faydaları da var ama Alex'in safkan yasak aşkı Aiden'a olan hisleri üzerinde hiçbir etkisi yok. Ya da Aiden'ın onun için feda edecekleri üzerinde.
İblisler binayı istila edip öğrencilere saldırınca tanrılar furileri salıyor üzerlerine. Furiler, öğrencilere ve tanrılara karşı en ufak tehdidi ortadan kaldırmakla görevliler, buna Alex ve diğer Apollyon Seth de dahil. Bu sorunlar yetmezmiş gibi, gizemli bir varlık Seth'i tehdit ediyor, Alex de tehlikede. İşin içine tanrılar girince bazı kararlardan geri dönmek çok ama çok zor. Alexandria kaderinde yazanla bilinmez arasında bir seçim yapacak.
Safkan Apollyonumuz canımız ciğerimiz Seth'in daha çok Aiden'ın ise daha az meydana çıktığı bi kitap olmuş bence bir sakıncası yok tabi ama bunu bir de esas kızımıza yani Alex'e sormak lazım. Safkan'ın en iyi tarafı şu ki bazı bazı olaylardan sonra Alex Seth, Aiden, Lucian, Marcus'la beraber Newyork akitine gidiyor. Newyork' da bir akit daha olması hatta farklı farklı akitlerlerden bahsedilmesi mitolojik dünyayı daha inandırıcı kılmış neyse Newyork akitine piknik yapmaya gitmiyorlar tabi ki burnu çamurdan kurtulmayan kızımız Alex orda bulunan mahkemede yargılanıyor, ancak kendi duruşmasından önce Seth'in fırlamalıkları sonucu bir başka duruşmaya gizlice tanıklık etmek zorunda kalıyor bitabii Seth bunu boşuna yapmıyor çünkü Alex'in duruşmada Safkan bir erkekle ilişkisi olan bir melez kadının başına gelecekleri görmesini istiyor. Başına gelenleri görünce ben ("Aman Aiden kim ki zaten") demeden edemedim. Böyle de dönek bir kişiliğe sahibim ama nerde bizim delikanlı esas kız Alex'de o döneklik nuh diyip peygamber demiyor bir de üstüne Seth trip çekiyor. Bu tarz romanlar da alışık olduğumuz esas kızımızın laf dinlemeyip başını türlü türlü belaya sokması bu kitapta da bol miktarda mevcut, oldum olası bundan nefret ederim ancak okumadan da duramıyorum gizli gizli o inat kişilik hoşuma mı gidiyor acaba. Sonuç olarak Alex' de yine böyle laf dinlemeyip abuk subuk hareketler sonucu (çok ciddi spoiler geliyor demedi demeyin) dolaylı da olsa Caleb'in ölmesine sebep oluyor. Otur ağla ondan sonra. Kitabın sonunda hiç beklemediğimiz şeyler olmuyor değil tabi sonuç olarak safkan sırf sonu için bile okunur. Jennifer yazsın biz her türlü okuruz. :)


.jpg)













