28 Ocak 2014 Salı

Jennifer l. Armentrout | Oniks | Onyx | Lux 3

Jennifer L. Armentrout | ONYX

Daemon'la aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.

Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.

Eğer Daemon'ın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemon'a yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!

Lux serisi, OBSİDİYEN'den sonra 2012'nin en iyi genç yetişkin kitabı seçilen ONİKS ile tam gaz devam ediyor. Daemon'a karşı koymanın imkânsız olduğunu artık siz de çok iyi biliyorsunuz...


 Kızımız tam Arum tehlikesini atlattığını düşünmeye başlarken başlarına birde SD yani Savunma Dairesi çıktı. Daemon ile de aralarında ne olduğunu anlayabilene aşk olsun modundalar çünkü kitabımızın yeni bir erkeği var Blake. Blake durup dururken ortaya çıkıyor ve Katy'nin etrafında dolaşmaya başlıyor. Acaba Blake gerçekten normal bir insan mı yoksa melez mi derken hız kesmeden acaba iyi mi kötü mü demeye başlıyorsunuz. Daemon Katy' e o kadar öküzlük etmesine rağmen kıskançlık baş göstermeye başlıyor tam yoksa aşk üçgeni mi diye başlıyorsunuz sorgulamaya ama sonra bu tarz kitaplar da en çok takıldığım belki kızdığım şey oluyor esas kız herşeyi ben daha iyi bilirim havasında başına açmadık bela bırakmıyor olan esas oğlanımıza oluyor. Bu arada Obsidiyen de hatırlarsınız Katy kaza geçirmişti ve Daemon onu iyileştirmişti aralarında ise bir uzaylı bağı oluşmuştu. Oniks de bu bağın kızımıza uzaylı güçleri kazandırdığını görmeye başlıyoruz. Peki SD bunu öğrenirse neler olacak? Yoksa SD'nin içinde de kendi çıkarları için çalışan adamlar ya da daha kötüsü daha derin işlerin peşinde olan başka bir yapılanma mı var? Daha fazla yazarsam spoiler olacak. O zaman okuyun ve öğrenin. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder