9 Ağustos 2014 Cumartesi

Okuyorum : Karen Marie Moning | #İntikam Ateşi | #Faefever

Karen Marie Moning | İntikam Ateşi | Faefever



Tehlikenin farkında mısınız?

ONLAR her yerdeler!

MacKayla Lane, kız kardeşi Alina'nın intikamını almak için Dublin'in tehlikeli sokaklarında canı pahasına mücadele ediyor.

Dokunan herkesin korkunç şeyler yaptığı bir kitabın peşinde, Kelt efsanelerine konu olan yaratıklarla savaşıyor, değişiyor ve yetişkin bir kadına dönüşüyor.

Etrafındaki kimseye güvenmiyor. Ne dizlerinin bağını çözen Fae Prensi Vlane'e, ne henüz ne olduğunu çözemediği Barrons'a, ne de kendisi gibi sidhe-kâhini kızları yöneten Rowena'ya.

Sadece intikamı, yitirdikleri ve dünyanın kaderi için savaşıyor. Ve oldukça da sağlam dövüşüyor.

Kan Ateşi öyle bir bitti ki hemen başladım 3. Kitap İntikam Ateşi'ni okumaya hemen okuyup hemen size yazıyor olacağım. Bu kitap da beklentilerim iyice yükseldi bir de lütfen Jericho'nun ne olduğunu öğrenelim lütfen.:'(

Karen Marie Moning | #Kan Ateşi | #Bloodfever

Karen Marie Moning | Kan Ateşi


Dünyanın en çok okunan yazarlarından biri olan 
KAREN MARIE MONING, 
New York Times, USA Today ve Publishers Weekly'nin en çok satanlar listelerinde yer alan Ateş Dizisi'nin ikinci romanı Kan Ateşi ile yeniden okurlarıyla buluşuyor. 
Kan görmekten korkar mısınız? 
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve yeri geldiğinde insanlar gördüklerine de inanmamalıdır... 

MacKayla, Jericho Barrons ile beraber yaşamaya başlamıştır. Hem fiziksel olarak, hem de ruhen o kadar çok değişmiştir ki kızının peşine düşen ve onu ararken perişan olan babası bile Mac'i tanıyamaz. 
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha çok içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar. 
Net olan tek şey, Mac'in artık kan görmek istememesidir 



Bir kitabın bu kadar sürükleyici olması bence suç olmalı, elimden bırakamadım. Bu seriye başladıktan sonra kendimi bağımlı gibi hissetmeye başladım okumalıyım, okumalıyım, okumalıyım. Mac ve Jericho'nun atışmalarını tekrar tekrar okuyup güldüm hatta Jericho'nun Vlane'ı kıskanıp sanki kıskanmıyor muş gibi yapmasına aşırı sinsi güldüm. Yahu ikinci kitabı bitirdim ve kızımız hala adama aşık olmadı normal de her yorumum da söylüyorum bu tarz seriler de kızımızın aptal aşık olması olmazsa olmaz. Karen Marie Moning bildiğiniz bunu başarmış kız hala aşık olmadı. Kafası çalışıyor yani mantıklı düşünebiliyor. O kadar yakışıklı, kendine has bir tarzı olan üstelik hayatını kurtaran adama minnettar ama ablasının katilini bulmak gibi bir hedefi var ve mantığını kaybetmiyor. Bir çok seri de olduğu gibi ben bilirim, güçlüyüm havasın da gezip adamın başını beladan belaya sokmuyor hatta biraz Jericho'nun hırsları yüzünden başı belaya gidiyor diyebilirim ama ona ihtiyacı olduğunu da biliyor. Esas kızımızı çok anlattım bu kitapta Jericho'nun ne olduğunu daha çok merak etmeye başlıyorsunuz ama yok yazarımız ser vermiş sır vermemiş. Kafanızda çok kuracaksınız yani acaba Jericho insan mı? Yok bu adam insan olamaz! O zaman mukaddes mi? Hayır mukaddes de değil? Yoksa Melun mu? Yooo Melun olmayı yakıştıramayacağım kadar muhteşem? En sonunda Karanlık Kral çıkarsa şaşırmayacağım gerçi. Sonuç olarak daha çok siz de benim kafam da kurduğum kadar kuracaksınız yani. :) Bu yorumu size kitabı öve öve bitiremediğim şekilde bırakıyorum çünkü spoiler vermek istemiyorum çünkü merak etmenizi istiyorum.:) Bir an önce okuyun ama çeviriye fazla takılmayın çünkü yapılabilecek en kötü çeviri yapılmış. :( Yine de Kan Ateşi'ne bir puan vermek istersem 10 üzerinden 100000...000 olur. İyi Okumalar o zaman. :)

Karanlık Ateş | #Karen Marie Moning | #Darkfever

Karanlık Ateş | Karen Marie Moning | Darkfever


Karanlıktan korkar mısınız? 
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve yeri geldiğinde insanlar gördüklerine de inanmamalıdır... 
Güzel, akıllı ve normal biri olmak, görünürdekinin gerçeğini ortaya çıkarmaya yeter mi bilinmez ama MacKayla bu özelliklere sahip bir kadın olarak gerçekler için çaba sarf edecektir. 
Tek amacı, diğer tüm normal insanlar gibi mutlu ve sade bir hayatı varken kardeşinin öldürülmesi ile mantıklı bir açıklama getiremediği tuhaflıklara son vermekti. 
Anne ve babasına olan sadakatini çiğneyerek kardeşinin katilinin peşine düşen Mac, İrlanda'ya gider. Çıktığı yolculuk, onu hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı, iyi ile kötünün aynı derecede tehlike yarattığı karanlık bir dünyaya sürükler. Kısa süre içerisinde ise daha da büyük bir meydan okumayla karşı karşıya kalır: Sahip olduğundan haberdar bile olmadığı gücünü insanlık âleminin ötesindeki, tehlikeli Fae âlemini görebilme yeteneği kullanmayı öğrenir ve istenilenden çok daha uzun bir süre hayatta kalmayı başarır. 
Her hareketi, geçmişi olmayan ve Mac'in hayal ettiği gelecekle alay eden bir erkek olan karanlık ve gizemli Jericho tarafından gölgelenir .


Evet evet yeni bir seriye başladım. Eğer bir çift ne kadar ilgi çekici olabilir derseniz Bayan Lane ve Bay Barrons' bakın. Çift dediysem onların ilişkisi tam bir iş ilişkisi üstelik sıklıkla birbirlerine laf sokmaktan da asla çekinmiyorlar.Aslında bu da kitabın daha da ilgi çekici olmasını sağlıyor. Bu tarz serileri okuyanlar çok iyi bilirler, esas kızımızla esas oğlanımız arasında yapış yapış bir aşk olmazsa olmaz, sizi bilmem ama bu bazen beni acayip sıkıyor. Kitabın okurken zorlandığım tek kısmı var o da hiç bilmediğimiz terimler aslında kitabın en başında terimler için bir sözlük hazırlanmış ancak yeni tanıştığımız bu terimlere alışırken geçen süreç zorlamıyor değil. Kitabın genel olarak konusu yukarıda ki gibi 5 kitaplık bir seri ve kendime yeni bir seri alacak olsaydım bu kitap kapağından dolayı kesinlikle dikkatimi çekmezdi. İnternet sitelerinde farklı bir seri düşünerek dolaşırken karşıma çıkmış blog yazarı o kadar övmüştü ki hemen başladım okumaya. İyi ki de başlamışım üstelik şu an iki farklı ruh hali içerisindeyim. Birincisi iyi ki bu seriyi bu kadar geç fark etmişim ve hepsi tamamlanmış daha sonra ki kitapları beklemek zorunda kalmayacağım, ikincisi bitince çıtam bu kadar yükselmişken eş değer bir seriyi bulabilecek miyim. Seri hakkında konuşmaya dalıp ilk kitabın konusunu atladım. Esas kızımız Amerika'da gayet sıradan havuza girip bronzlaşmayı seven, süslenip gezip tozmayı seven bir barmen. Bir gün İrlanda' da okuyan ablası Alina'nın ölüm haberini alır üstelik öyle ecel de değil korkunç bir cinayete kurban gitmiştir. Artık Bayan Lane yani MacKayla'yı kim tutabilir ki. Hemen hazırlanıp annesi ve babasını da karşısına alıp İrlanda'nın başkenti Dublin'e gider. Ablasının katilini aramaya başlar. Bu sırada Jericho Barrons ile tanışır ki bu hiç hoş bir tanışma değildir. Aynı zaman da daha önce hiç görmediği yaratıkları görmeye başlar delirmeye başladığını düşünür ama Bay Barrons ona Mukaddeslerin ve Melunların ne olduğunu öğretecektir. Söylemeden geçemeyeceğim bu tarz serilerde genelde kendini toplumdan soyutlamış genelde salaş etrafında ki popüler tipleri yadırgayan illa ki farklı bir tarz yaratılmak istenirken bizim kızımız tam olarak hayatın içinden çıkmış 22 yaşında bir kızın taşıması gereken bütün özellikleri taşıyor. Renkli ojeler sürüyor ve giyinmeyi seviyor. Üstelik yardıma ihtiyacı olduğunda gereksiz güç gösterileri yapıp esas oğlanı daha zor durumlara elinden geldiğince düşürmüyor. Kısacası o korkabilen, yardım istemeyi bilen, süslenmek isteyen bir kız, o bizden biri. :) Devam edersem daha yazarım iyisimi siz bir an önce okumaya başlayın.  

Jennifer L. Armentrout | #Köken | #Origin | Lux 4

Jennifer L. Armentrout | Köken | Origin


Weather Dağı'nda işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemon'ı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxen'ler mi?

Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar? 



Opal'in sonunu hazmetdebildiyseniz eğer buyurun Köken den yakın. Köken bence serinin en iyi kitabı. Öncelikle bu kitap da serinin önceki kitaplarında olduğu gibi sadece Katy'nin değil Daemon'ın ağzından da olanları okuma fırsatı buluyoruz. Daemon olanlar karşısında neler yaşıyor, Katy neler hissediyor hepsi açık seçik anlatılmış meğer o öküz dediğimiz Daemon aslında ne kadar duygusal ne kadar aşık bir adammış. Bu sebeptendir ki Köken'in yeri bende diğer kitaplardan farklı. Hatırlarsanız Opal'in sonunda Katy Daidalos'un elinde kalmıştı ve Daemon onu bırakıp çıkmak zorunda kalmıştı ve siz de saçınızı başınızı yolacak duruma gelmiştiniz. Blake onlara bir kez daha ihanet etmişti ve elinizden gelse sinirden kitabı parçalayacaktınız falan işte. Köken de işler daha da çığrından çıkıyor. Belki biraz spoiler olabilir ama değinmeden geçemeceğim Daemon ona hak verip Beth'i bulması için Dawson' a yardım etmişti o sırada Katy yakalanmıştı ama Beth'i alan Dawson aynısını Daemon'a yapamadı üstelik Daemon Katy'nin peşinden gidemesin diye bir yerlere kapatılmasına göz yumdu. Kitabı okurken en çok sinirlendiğim nokta bu oldu işte kitabımızın konusu daha sonra Daemon'ın Katy'i kurtarmak için yapacaklarını anlatıyor. Bu arada Daidalos 51.Bölge de herkesi korkutan bir şeyler saklıyor. Ne yalan söyleyeyim okurken ben bile hatta neredeyse Lux'ların en güçlüsü Daemon bile biraz korktu diyebilirim. Bu kitapda hiç beklenmeyen kişilerden gelen yardımları, hiç beklenmeyen ihanetleri , olmadık ölümleir göreceksiniz. Bir an önce okuyun derim. :)

Jennifer L. Armentrout | #Opal | Lux 3

Jennifer L. Armentrout | Opal


Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemon'a direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.
Daemon'ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.
Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.
Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.
Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.
Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.
Kimse Daemon Black kadar baştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniks'ten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!

Opal Lux serisinin 3.Kitabı, Opal onun öncesinde Obsidiyen ve Oniks vardı okuduysanız bilirsiniz şayet okumadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz. Kaba saba, yakışıklı, karizmatik uzaylımız Daemon ve onun yeni komşusu esas kızımız Kayt'nin hikayesi. Buradan sonrasını ilk kitapları okumadıysanız okumayın derim çünkü spoiler içerebilir. Bildiğimiz üzere esas kızımız ve Daemon artık sevgililer ve serinin ilk kitabından beri merak edilen erkek kardeş Dawson sonunda ortaya çıktı ve varlığını bu kitapda oldukça fazla hissediyorsunuz ayrıca Opal Katy ve Daemon'ın çıkmaya başlamasıyla, Katy'nin güçlerinin daha fazla bilincine varmasıyla doğal olarak aksiyonun da artmasıyla diğer iki kitaba göre daha rahat okunabilir olmuş. Katy artık Daemon ile çıktığı için kendini daha rahat hissediyor ama bir yandan da Dee Adam'ın ölümünden onu sorumlu tuttuğu için yine içinde bir yerlerde herşey yerli yerine oturmuş değil. Dawson'a gelirsek Daemon'ın biraz daha sakin hali ve aynı Katy gibi melez olan kız arkadaşı Beth hala SD'nin elinde o yüzden bir türlü rahat durmuyor ve en sonun da Katy ve Daemon onu yalnız bırakmak yerine Beth'in bulunmasına yardım etmeye karar veriyorlar. Kitabın genel olarak konusu bu şekilde. Siz okumadan söyleyeyim kendinizi yok artık deyip, saçınızı başınızı yolmak isteyeceğiniz bir sonu var. Kendinizi hazırlayıp okumaya başlayın. :)