The Shawshank Redemption

Genç ve başarılı bir bankacı olan Andy Dufresne, karısını ve onun sevgilisini öldürmek suçundan ömür boyu hapse mahkum edilir ve Shawshank hapishanesine gönderilir.
Sanırım bu zamana kadar izlediğim en iyi film. İmdb puanının 9.3 yada sinemalar puanının 9.2 olmasına bakarsak bunu bu şekilde düşünen bir tek ben değilim sanırım. Tim Robbins ve Morgan Freeman zaten bu işin ustalarından ikisi birleşince bu film de harikalar yaratmışlar. Eğer izlemediyseniz kesinlikle çok şey kaçırıyorsunuz. Andy' nin sabrını, meşhur shawshank hapishanesini yaşanabilir bir yer haline getirebilmek için neler yaptığını gördüğünüz de vay be demekten kendinizi alamayacaksınız ve sonuna gelirsek eğer spoiler vermek istemiyorum ama bir insanın özgürlüğü için neler yapabileceğini görebileceksiniz. İzlemelisiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder