9 Ağustos 2014 Cumartesi

Karen Marie Moning | #Kan Ateşi | #Bloodfever

Karen Marie Moning | Kan Ateşi


Dünyanın en çok okunan yazarlarından biri olan 
KAREN MARIE MONING, 
New York Times, USA Today ve Publishers Weekly'nin en çok satanlar listelerinde yer alan Ateş Dizisi'nin ikinci romanı Kan Ateşi ile yeniden okurlarıyla buluşuyor. 
Kan görmekten korkar mısınız? 
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve yeri geldiğinde insanlar gördüklerine de inanmamalıdır... 

MacKayla, Jericho Barrons ile beraber yaşamaya başlamıştır. Hem fiziksel olarak, hem de ruhen o kadar çok değişmiştir ki kızının peşine düşen ve onu ararken perişan olan babası bile Mac'i tanıyamaz. 
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha çok içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar. 
Net olan tek şey, Mac'in artık kan görmek istememesidir 



Bir kitabın bu kadar sürükleyici olması bence suç olmalı, elimden bırakamadım. Bu seriye başladıktan sonra kendimi bağımlı gibi hissetmeye başladım okumalıyım, okumalıyım, okumalıyım. Mac ve Jericho'nun atışmalarını tekrar tekrar okuyup güldüm hatta Jericho'nun Vlane'ı kıskanıp sanki kıskanmıyor muş gibi yapmasına aşırı sinsi güldüm. Yahu ikinci kitabı bitirdim ve kızımız hala adama aşık olmadı normal de her yorumum da söylüyorum bu tarz seriler de kızımızın aptal aşık olması olmazsa olmaz. Karen Marie Moning bildiğiniz bunu başarmış kız hala aşık olmadı. Kafası çalışıyor yani mantıklı düşünebiliyor. O kadar yakışıklı, kendine has bir tarzı olan üstelik hayatını kurtaran adama minnettar ama ablasının katilini bulmak gibi bir hedefi var ve mantığını kaybetmiyor. Bir çok seri de olduğu gibi ben bilirim, güçlüyüm havasın da gezip adamın başını beladan belaya sokmuyor hatta biraz Jericho'nun hırsları yüzünden başı belaya gidiyor diyebilirim ama ona ihtiyacı olduğunu da biliyor. Esas kızımızı çok anlattım bu kitapta Jericho'nun ne olduğunu daha çok merak etmeye başlıyorsunuz ama yok yazarımız ser vermiş sır vermemiş. Kafanızda çok kuracaksınız yani acaba Jericho insan mı? Yok bu adam insan olamaz! O zaman mukaddes mi? Hayır mukaddes de değil? Yoksa Melun mu? Yooo Melun olmayı yakıştıramayacağım kadar muhteşem? En sonunda Karanlık Kral çıkarsa şaşırmayacağım gerçi. Sonuç olarak daha çok siz de benim kafam da kurduğum kadar kuracaksınız yani. :) Bu yorumu size kitabı öve öve bitiremediğim şekilde bırakıyorum çünkü spoiler vermek istemiyorum çünkü merak etmenizi istiyorum.:) Bir an önce okuyun ama çeviriye fazla takılmayın çünkü yapılabilecek en kötü çeviri yapılmış. :( Yine de Kan Ateşi'ne bir puan vermek istersem 10 üzerinden 100000...000 olur. İyi Okumalar o zaman. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder