19 Temmuz 2013 Cuma

Nedir ne değildir..

Kendi halinde bir müşteri temsilcisi olan ben,
Size okuduğum kitaplar, izlediğim film ve diziler hakında yorumlar yapmaya çalışacağım. Sanıyorum işim gereği konuşmayı seven bir insanım okumak zaten bir yaşam biçimi. Bir insan konuşmayı, okumayı sever de hiç yazmayı sevmez mi? Umarım yorumlarım doğrultusun da okumayı düşündüğünüz kitaplar veya izlemeyi düşündüğünüz dizi ve filmler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder