Becca FITZPATRICK | Fısıltı
“Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum… biri hariç. Yeni öğrenci… Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu…
Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu.”
Kitap bitti ve bittiğine inanılmaz üzüldüm gerçekten çok iyi kurgulanmıştı. Kitaba ilk başladığım da din ile alakalı derin konulara girildiğini görüp bütün kitap bu şekilde ilerleyecek sanırım diye içerlemedim değil. Allah'tan sadece giriş kısmı o şekildeydi. Eğer ki yakışıklı, aşırı beyaz tenli vampirlerden sıkıldıysanız, bu kitap tam size göre çünkü esas oğlan bildiğiniz esmer. Esas kızımız Nora'nın en iyi kurgulanmış tarafı da vampir görüp korkmayan, kurtadam görüp mutlu olan bir tip değil yani bildiğin korkuyor tam bir insan. Tam kararında düşünülmüş her şey. Fantastik roman mı arıyorsunuz Hush Hush serisini okuyun. :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder